(Y)

Ja, dåså. Då har det gått 2 dagar i skolan. känns faktist helt okej att vara tillbaka.
Men det känns lite sjukt, det har gått ett halvt sommarlov sen man var där sist.
Och det känndes faktist. Man var van vid att det skulle vara som vanligt men fan va alla 2:or och 1:or
tar upp plats när man är borta. haha, men så var det väll säkert när en annan gick i 2:an med. :P
Men det känns lite konstigt när man är störst själv. :P
Trots att skolan inte var nå länge alls så var jag helt slut när jag kom hem.
Jag hade tänkt att jag skulle kolla lite på Färjan men jag somnade precis innan det började och vaknade när det
var slut. Och då kännde jag att det va fasiken lika bra att gå och lägga mig. Så halv 10 sov jag som en
stock och så klart vaknade jag vid halv 6 i morse och var aspigg.
Men det var bara att somna om.
Mystisdag blev det med, Frukost i skolan chill hela dagen sen hem kl 12. haha. ^^
Och nu sitter jag och har tråkigt och vill åka och jobba. Saknar alla muppsen. ^^

men nej nu ska jag nog plugga lite.
PussochKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0