Twilight

Idag blev det helt plötsligt bio med Heidi, var och kollade på Twilight.
Helt okje film. Skulle nog itne gå och kolla påd enigen som dumCarro gör. Men det är värld att se.
Och gud vad Heidi inte kommer att hålla med mig. Hon surade mest över att man måste se 2 nu för att fatta amssa saker.  Ska inte avslöja för mycket ifall nån inte har sett den osm tänker se den.
haha. Men jag. den är värld att se.
Och han som spelar Edward, Robert nått. Han som var med i Harry potter som cedric lr vaf an han heter.
Så jävla farligt fina ögon. Mest det jag kollade in hela filmen. haha. Sen var han inte vidare snygg resten. 
Ni kan ju kolla själva. Okej inte bästa bilden men iaf kolal filmen får ni se ;)


Sen måste jag erkänn att jag blev lite tänd på han som spelade deras farsa. Okej han är säkert 100 år eller nått. Men så jävlans snygg. och dom flesta håller inte med men jag har ju en förkärlek till äldre killar hrm.. hihi ^^
     Ha det bra PussochKram

Kommentarer
Postat av: heidi

USCH. robban pattan (ROBERT PATTINSON) haha så mkt snyggare i hp och där grinar man ju för han DÖÖÖR muhahahaha. CAM ÄR IAF BÄST

2008-11-24 @ 23:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0