surpuppe dag!

Idag är en sånhär jobbig dag, en sånn som man bara vill spy på. En sånn när man helst lägger sig under täcket och surar resten av dagen.
Den började helt okej, svenska prov och det gick bra. Vi fick pröva på nått med El. Det var faktist ganska roligt att göra.
Men sen så slutade det helt jobbigt.
Fick världens huvudvärk. Började förtså mig på olika folk och insåg att jag inte har någon jag kan kalla in allra bästa kompis. En sånn som alla har som man kan berätta ALLT för. Som man får tillbaka av.
Såklart har jag helt udnerbara kompisar. Ta inte illa upp. Men jag har somsagt ingen jag litar på. Ingen jag törs vända mig till. blää. Nu blev jag sur igen.

Och jag blir arg på mig själv för jag är feg och jag hatar det så jävla mycket. Jag känner på mig att om  det inte hade var såhär så hade allt sett anolunda ut nu. Gäller massa saker tillbaka i tiden och saker som hände rnu. Saker som man borde säga saker som man borde göra. Men sånt som inte händer sånt som man inte vågar säga eller göra eller vad som helst.

Jag önskar att tidsmaskiner fanns. Det ska jag önska mig närsta gång jag blåser ut ljusen på tårtan..

Kommentarer
Postat av: Vivi

Gumman mej kan du berätta ALLT för!

2008-11-13 @ 21:41:13
Postat av: josefina

jag hatar jobbiga dagar, när man bara inte kan stanna hemma från skolan-.-

2008-11-14 @ 17:48:26
URL: http://josefinastee.blogg.se/
Postat av: carrow

HEJ! visste inte ens att du påbörjat skriva igen ^^ haha

btw så visst är det bajs? att känna att alla ens vänner bara släpper taget och inte finns där. Jag ber om ursäkt fö ratt jag har gjort det, jag har antagligen slutat därför att jag inte vill stå där och öppna mig då du inte öppnat dig för mig.

fan whatever happened to the days when you and I were so close? I told you everything and likewise!

2008-11-15 @ 18:53:25
URL: http://thecarrow.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jag borde inte skriva som alla andra och säga att du kan berätta allt för mig, men jag kan säga att allting kommer bli bättre med tiden (inte minst när vi flyttar till karlstad) det gäller bara att bita ihop och komma igen!

2008-11-20 @ 18:47:01
URL: http://www.metrobloggen.se/livsverk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0