Stansted, LONDON

Hejsan.
Just nu sitter jag och Heidi pa Stansted i London och vantar pa flyget hem.
Vill igentligen inte hem. jag gillar England och det ar mysigt har.
Alla ar sa javka trevliga, det enda jobbiga ar att det inte finns ratt bokstaver pa deras tangentbord. xD
Men jag pallar inte skriva sa mycket sa det far bli mer nar jag kommer hem.
Men det var iaf skit kul pa Mcfly konserten. Och Harry var hetast som vanligt.
Skit kul att traffa Bajsarro igen och kul att traffa Anna med.
Lala, Nej som sagt skriver mera nar jag kmr hem.
Heidi Halsar
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

"bajscarro"

hm.. vem är hon? jag vill ha hennes telefon nummer om det är möjligt :)

2008-12-01 @ 09:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0