Sjuker.

Blev lyckat igår. Mys med alla roliga som man jobbar med. God mat och massa skit snack. och så mycket skratt. Vi var och åt på nått Thai ställe. Jag brukar inte vara så förtjust i det men det var faktist helt okej, det godaste var absoult vårrullarna. Åh. Fast nu blir jag å må lite illa igen.
Var nämligen hemma idag, spydde i morse. Tror dock inte att det är magsjuka för jag mår bättre nu, utan jag tror att det var nått konstigt jag åt. Och det hjälper mig inte attvåga prova igen. haha.
Men iallafall, jag diggar Kristan, han har sån klockren humor. Fan ge mej fler bögkompisar.

Jag har försökt att plugga rättskunskap hela dagen, lite segt. Fast det är ganska intressant att läsa om allting alla rättigehter som man har som jag inte trodde att man hade osv. Det är lite kul. Tror att det kan bli en ganska lätt kurs men man ska aldrig säga aldrig.

Nej nu måste jag plugga lite mer. För även om man är hemma så får man inte hamna efter allt för mycket.
Ha det bra.
PussochKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0