Onsdag kväll

Hello
Kollade nyss klart på Grey's och jag vet inte om jag tyckte att det var så  över driet srännande i kväll.
Men man kan inte missa något för då blir man helt förvirrad närsta gång man kollar.
Det här med Tv börjar bli lite beroende framkallande.
Vet inte hur många serier jag följer men det är nog mellan 5-10. Herre gud vilken tönt jag är.
Kanske borde dra ner lite på det.
Men när man väl börjat se på en så är det jätte svårt att sluta. Men ja så är det väll.

Saknar massa underbara personer just nu. Men tänka sig vilken tur jag har i Helgen. Mys med Heidi, Sabbe&Soz. Petra kmr upp. ^^ Och sen får jag snacka med resten på tlf.
Saknar underbara Karlstad och underbart folk där.
Sen saknar jag jobbet. Jag blir sjukt uttråkad av att inte ha något att göra när ja har tråkigt. ahah fan va logisk jag är ibland. Helt sjukt.

Hittade förresten en bild från en kompis som jag hade glömt bort. haha, jag måste bara visa den. Så jävla kul.
Måste så klart skriva vad som stod med på den
"Jönköping 2006
Jennie arbetade i Jönköping för att distrahera HV-spelarna.
Liv fick sig en rejäl omgång."
Måste påpeka att jag absolut inte gillar HV på något vis alls.


Nej nu ska jag åter gå till att koll apå gamla barnfilmer. haha. Ledig imån ^^
PussochKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0