money money moey

Sitter just nu och lyssnar på Mixmegapol. Dom lottar ut lite över 10 000 kr till den
som vet hur mycket pengar dom har i nån pott. Tänk om dom skulle ringa till mig.
Ja, det kommer inte hända så jag kan drömma vidare.

Anna ringde precis, ska tydligen på personalfest ikväll.
Jag vet faktist inte hur jag känner inför det.
Hade faktsit sett framemot en kväll hemma med bara tv och ta det lungt.
Men det blir nog kul ändå.

Var även i skolan idag. Hade första lektionen sen skulle vi hem och baka jag och vivi.
Har inte gjort det än. Men tänkte jag skulle börja snart.
Fick migrän när jag kom hem med. Såklart. Men är inte förvånad 3 timmars sömn
här om natten och inte så mycket mer i natt. Men jag får skylla mig själv.

Åkte till IKEA igår med Lotta, patrik och Karin. Det var mys. Men fan vad flum jag var.
Jag försår inte vad det är med IKEA Lotat&Patrik. Jag blir asflum. Men bättre det än att
vara oflum.
Sen när vi kom hem så färgade vi håret på Lotta och gjorde varammackor. mys ^^

Nej nu ska jag baka och ladda uppför kvällen. Jippi..
PussochKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0