me<3You

Fan förlåt. Men jag har så jävla tåååkigt. ><

Stava ditt namn utan några A:
Jennie
Har du ont någonstans just nu?
Benet :O
Är du singel?
Ja =/
Vad är ditt favoritnummer?
10
Favoritfärg/färger?
Svart röd Lila
Hatad färg/färger?
Vent. :O
Vad lyssnar du på just nu?
Stupid girl - Pink
Är du nöjd med ditt liv just nu?
Nej det kan jag inte påstå.
Vart önskar du att du var nu?
Falun eller Leksand
Vad borde du göra just nu?
Plugga eller ringa till några personer.
Kan du nå dina fötter med raka ben?
NEJ så jävla stel. xD
Är du kär i någon?
Jag vet inte. Kanske lite.
Kan du skruva tungan?
Altiid :D
Har du någonsin velat bli läkare?
Ja
Tror du på gud?
Nej inte direkt
Vad drack du senast?
Cola
Vem pratade du senast telefon med?
Anna
Vem sms:ade dig senast, och vad stod det?
Heidi och vad det stod kmr jag inte ihåg.
Har du några tatueringar? isf vart?
Inte än
Har du rakt eller lockigt hår?
Rakt -.-
Är du glad?
Jora.
Är du piercad någonstans? isf vart?
Öronen?
Vad har du för planer för ikväll?
Plugg -.-
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar?
BadBoys ^^
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
Fan det är olika. :O
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?
Ja. Det har jag.
Har du nånsin kysst två personer på samma kväll?
HAHAH LÄTT! =P
Har du någonsin varit helt förkrossad?
Ja.....
Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?
Ja.........
Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
Bara bra. =)
Tycker du om ditt liv?
Jora. Lite skulle kunna ändras..
Vad tycker du mest om i ditt utseende?
Vet fan inte. Inget?
Förlåter du eller glömmer du?
Glömmer oftast.
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar?
Tjej.
Har du någonsin masserat någon?
Japp
Vad är du rädd för?
SPINDLAR!! Jag lovar dom kommer ta över världen.
Har någon försvunnit ur ditt liv?
Japp
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?
Ja...
Önskar du att du var kändis?
Japp xD
Önskar du att du var en av motsatt kön?
Näe.
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
Ibland.
När grät du senast?
kmr inte ihåg. :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0