kan inte sova

Hejsan.
Hela helgen har jag vart upptagen så har inte skrivit nått.
Well, helt okej helg. Massa kul med olika människor. Men jag måste säga att jag ändå vart lite sur. vet inte varför. Helt sjukt.
Och nu kan jag inte sova, är inte direkt förvånad. Är så nästan varje natt. Måste vara någonting nu för Lotta kan inte heller sova. :O
Men ja.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktist.
Läste en komentar från en. Skrev ju nått i mitt förra inlägg. Och ja, sluta öppna mig/prata wtf, gjorde jag när jag insåg att den man pratar med faktsit inte bryr sig. Även om dom låssas och försöker. Men jag vet hur det är för  jag är lika själv. Och om jag förösker säga nått så är jag livrädd. Verkligen L-I-V-R-Ä-D-D att personen ska bli sur och det vill jag fan inte heller. Så då håller jag tyst istället. Men blabla.

Nu när helgen är slut ska jag försöka vara possetiv igen. Iaf i skolan så man orkar med allt.

PussOchKram

Kommentarer
Postat av: carrow

låtsades jag som om jag brydde mig? det har jag väl aldrig gjort. jag har alltid brytt mig

2008-11-17 @ 20:27:37
URL: http://thecarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0