Jakt!

Jag måste bara berätta att jag just nu älskar min morbror sjuk mycket.
Snackade med honom idag om jakt och han sa att han lovade att hjälpa mig ta min
jaktlicens. Helt plötsligt kändes det mycket roligare.
Jag sa då att ajg ville ha en hund med jämte eller finnspets. Och yes :D han sa att han följer lätt med
och bestämmer vilken när det blir aktuellt. Han sa at det var bäst med jämte. Och efter som det är älg jag vill
jaga så blir det nog jämte. Men det är sjukt långt fram. Men iallafall.
Och så ska vi ut och skjuta nån dag, sjukt att man får skjuta i skogen på sjur och allt bara man har någon som
har licens med sig. Men inte fan vågar jag göra det först utan till att börja med blir det
skjutbana nån stans. Å vad jag är glad nu!! :D
Kommer uppdatera er om vad som händer i forstättningen med detta. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0