Halloween

Hejsan.
Halloweenparty igår. Skit kul. Massa trevligt folk ute skit kul att klä ut sig. Alla var skitsnygga ^^
började med lite förfest hos Lotta, vi fixade oss och grejade runt, gick ner på Marianes innan vi gick vidare och eftersom kl inte var mer än halv 8 och det var folk som åt så blev vi ganska ut tittade. Men det klarade vi med. Sen blev det rådhuskällaren nästan hella kvällen ungefär fram till 1. Var inte så mycket folk som vi hade hoppats på men det var helt okej. :)
Sen blev det Marianes igen. Hade det skitkul där inne.
Det enda som var det var att det var en äcklig gubbe där som följde efter oss, Hanna hade nog bra gärnat vela slå ner honom men som tur var så gjorde hon inte det och vällen gick vidare.
Sen upp till Lotta på efterfest. Skit kul det var där jag kom på hur full jag var. inte bra inte bra.
Sen kom Ida och Karin upp till oss. Skit kul, inte träffat Ida sen vi gick ut 9:an.
Karin kom hem från Kallifonen för 2 dagar sen, hon hade haft det super. :)
Dagen efter var helt okej. :D inte det minsta bakis, lite seg min inte alls nått farigt. ^^

Och förseten ligger Rögle etta i Elitserien. Det är helt sjukt. Det trodde man inte när dom gick upp i högsta serien. Kul för dom. Men mitt lag kommer att komma igen. Och förhoppningsvis vinnadet som är viktigast, nämligen slutspelet.

Ha det bra
PussochKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0