det är inte lätt när det är svårt..

Igentligen borde jag inte sitta här. Igentligen bord ejag just nu packa eller
städa klart, vilket jag inte gjorde förut idag. Och jag borde plugga.
Men jag pallar det inte. Lite mycket att tänka på.
Därför sitter jag och dunkar McFula och längtar tills imån när vi är i England.
Det där med att komma dit kan vi fan skita i.
Jag är seriöst livrädd. Har ungefär samma känsla som när vi åkte hem sist.
LIVRÄDD. Jag kommer dö i en flygkrach eller nått. i får hoppas på att det inte är denna gång.
Så ja, jagär inte så pepp på att packa eller städa.

Men på torsadag. då jävlar. Massamassa hetapojkar/grabbar/killar allt. Jag kommer dö.
Lixom vad är snygagre än en kille bakom ett par trummor? Eller med en gitarr eller bas?
Just nu inget alls. Och nu blev jag helt kär i bögarna igen. Haha.
Haha det har jag inte vart på aslänge för dom har bara vart jobbiga.
Snällt värre. Men dom har vart det.

Jag kommer sakna alla älskade folk här hemma med.
Men dom överlever nog, ananrs jävlar. ni får ha det så bra. :)
Puss Och Kram

Slänger btw in en bild på McFula så ni alal som inte vet hur dom ser ut får dreggla lite ^^
Grabben i Keps är min så låt honom vara. haha ^^
Och han med mössan är inte heller nån idé för då får ni nog galencarro efter er. ^^ :P


Kommentarer
Postat av: heidi

nörrrrd haha ofta nån får ta dougie då?!? orka att jag inte vill äta mcfly anymore. jo det är klart, allt kmr komma tillbaka imorgon, jag kmr vara helt kär för dom kmr som alltid vara bäst på scen :'D omg. men jag orkar inte. hehehehe.

2008-11-26 @ 08:38:40
Postat av: Vivi

Tss nörd! Harry e min! =) HAHA sådeså!

2008-11-26 @ 10:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0