<3

Hello
Idag blev en lyckad dag. Först skolane ns tund och bara chilla. Hade film kunskap men det tog nästan hela lektionen att få igång själva filmen. Sjukt.
Drog hem en stund och åt lite piller hade så jävla ont i handen.
Åkte sedan till Vivi där hon och Anna väntade.
Blev mys med IDOL eftersom att Vivi's dvd kronglade och då kunde vi inte göra vårat projekt arbete.
Så vi käkade lite och kollade på IDOL som sagt och masssa prat och skratt.
Det var väldigt kul, tack tjejer det borde verkligen göras om. :)

Och på tal om IDOL, han inte se vem som åkte ur men jag kollade på Aftobladet.se och läse att det var Anna, vilket jag personligen tyckte va väldigt bra. Visst tjejen har bra röst men jag gillar den inte. Hon kan sjunga men jag gillar itnehur hon sjunger. Men smaken är som baken Delad. Så jag tyckte det var bra.

Och nu vill jag festa, åka till England, åka till karlsatad , kolla hokcey, Jobba och ha personalfest. haha, det var inte lite det. ^^ men förhoppningsvis så händer det mesta snart. ^^

England om 5 dagar med tjejorna ^^ MYS
Och karlsatd snart med Skoff?! ^^ :)
Personalfest i början på dec.
Ih jag längtar ^^

Och nu ska jag nog kolla på film och kanske sova så att jag inte sover bort hela helgen. :)
Ha det bra PussochKram


Kommentarer
Postat av: carrow

tyckte också att det va bra att anna åkte, hennes röst är för mäktig för lilla idol! hon är liksom sveriges svar på cher, rösten är för stor för att uppskattas nästan. sen är det inte min sorts musiksmak heller xD

ENGLAND SNART BABE<3 DU, JAG, HEIDI & ANNA. WOAH

2008-11-22 @ 12:44:43
URL: http://thecarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0