why do fools fall in love?

Hej.

why do fools fall in love?
Ja, den frågan har jag ställt mig och jag hittar inget bra svar på den. Känner bar tt kärleken kan cutta sig nån stans och döö. Pallar inte mer nu. =(
Fyfan, Somnat flera nätter nu på en blöt kudde. Jävla fittkärlek. Jag hatar den, verkligen hatar den.
Jag ska aldrig mer bli kär ALDRIG.
Jag ska döö ensamn...

Carrow kom hit i Söndags deet var skönt iaf ^^ Vi typ gör itne mycket när hon är här men man hankul iaf, hah väärsta geekigt. Men carro är en geek me jag älsakr henne ändå ^^
Hon är sööt och ful xD HAHA bra kombenation xD

Imån blir det halkbana :) lala se hur et går då. :) Hoppas att det går bra ^^,
Sen är det Engladn på Torsdag igen ^^

och nu är det sova haha xD Jag är en nerd som carrow säger. xD pUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: carrow

awww, and i love you. haha against all odds.
nerd :)

2008-03-26 @ 15:39:36
URL: http://thecarrow.blogg
Postat av: jennie

haha Du kan va nerd haha och jag älskar dej meeed

2008-04-03 @ 11:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0