upp och ner

Hello. :)

Okej, det händer inte så mycket i mitt liv at jga behöver skriva det här. Haha,
Men som alla vet är jag en geek .')

Jobbade hela helgen å sen var det frilus
ftsdag på tisdagen. Haha drog med mej sabbe å gick runt i bakcen i bjurs xD åkte lite lift, tack adners för hjälpen ^^ Sen gick vi till hydden å sen till baka till själva anläggninegn. pratade med malin å åkte mer lift. xD
Sen snodde vi acke och ch's bräder och åkte barn backen xD
Sen hem å bada i sabbes pool xD HAHA xD

Snackade med Sophia idag. :) den bruden får mig alltid att grava ^^ Skithääärligt ^^<3

Imån blir det backen med Malin, kul att jag inte åkt på typ 4 år xD men det lä väll visa sig hur det går :P
well, har erba alla nötter <3

Kommentarer
Postat av: carrow

bajsklutt, jag har kommit på att du aldrig skriver om mig, din underbaraste vän av dem alla. so i hate you for a moment... nu är det där ögonblicket över.
ily

2008-03-20 @ 12:21:57
URL: http://thecarrow.blogg.se
Postat av: Jennei

Hhaha :O SRy :O jag får skriva ett rba carrow inlägg ^^ ILY

2008-03-20 @ 23:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0