Skoooter ^^

heej.
idag har jag typ segat hela dagen, ingen skola. Vart lite med Sabbe.
Sen kom mamma hem med nya bilen ^^ min nya bil ^^ En lite röd golf. Ska testa den nu under helgen och se om det är nått att ha. ^^
Seen tog vi den och jag provade köra den till bjurs, skulle och åka slalom med Malin. =)
Det var med kulkulkul ^^ För att inte ha åkt på typ 10000 år så gick det ganska bra.
Haha fast v åkte bara en och en ah timme xd Sen satt vi i uthyringen och segade tills det kom lift pojkar och vi snackade till oss en skoter vända ^^ myyyys ^^ upp och ner för backarna. kuuul, tills vi skulle ner för backen med typ massa hopp. xD Trodde jag skulle dö. haha, men jag klarade mig, och det var SKIITKUl ^^ det harr sina fördelar att jobba där ^^

Seen hem och kolla på hockeny, vilket inte var allt för kul. fyfan vad förbannad jag var. visste inte vad jag skulle ta vägen. jävla dommare, jävla göteborgare. FYFAN, SKANDAL!! Det sulle ha varit mål. Fyfan..

Säger som wikis sa "Goa gubbar har blitt sura gubbar." Andra gången nu som dom kastar saker på plan så det blir omspoling.. Sånn jävla dålig stil så det är sjukt..

Nej, nu tänker ajg ta mitt sura humör och gå och lägga mig, jobb i mån med Frida, pubafton. xD
Hare bra/Surkarten..

Kommentarer
Postat av: carrow

haha men lägg ner x') nöööörd
hahaha, verkade som du hade kul.
and you haven't told me about your car!? :o
ily

2008-03-21 @ 11:14:18
URL: http://thecarrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0