Jennie smurto på G

'You don't have to be famous to be successful' - Harry Judd
Snodde det där bra citatet av Heidi sorry darl. Men det är sant och det är bar . =)

Kollade nyss på Beck, haha. Jag älsakr Beck. Kommer ihåg när jag och Lotta hade en beck period och vi verkligen avgudade mikael persbrandt. haha. och nu förstår jag varför,, han är verkligen en sjukt rba skådespelarare. Han och mikale nyqvist. Dom är bra.
Men jag mitt smörto, om vi ska åker gå till beck, var upp till macken och skulle hyra en beck. Bra tänkte jag och tog en av dom nyare och så kommer jag hem. Så visar det sig att det är den sista av dom nyare filmerna. Och jag har bara sett ev av dom andra. då surade jag ihop lite. Men den var bra, inte super bra. utan bara bra. så nu ska jag se dom andra, förhoppnigsvis i rätt ordning och se om dom är bättre vilket jag hoppas annars blir jag besviken på beckarna.

Var upp till heidi men tröja å. såå nu får jag inte sniffa mer på den förens om en vecka haha xD
då är det byte igen, varannan vecka Heidi?
Vi har lixom delad vådand haha xD vilka geek vi är.

Träffaden muppen idag, det var inte bra. verkligen inte bra. Stod där och ljög. När jag bara vela tjuta å gnälla på honom. och säga som det är. Men det gick inte, så i stället på med ett fejk smail och säg att allt är bra. Det brukar var lättast så =)

Efter det träffade jag en av mina gamla lärare, tror fan att jag inte har pratat med henne på 2 år. Men det var trevligt =)

Men dagen annars i dag sööög. >< Men som sagt så kan det vara ibland.
Men ha det bra. /Jennie

Kommentarer
Postat av: Heidi

hah glöm det, du hade den en extra dag och då tänker jag med ha det :D fast du kan få den på torsdag iaf, eftersom jag åker på fredag :P

2008-03-08 @ 13:36:31
Postat av: Anonym

Haha men okej, då tar jag den på Fredag då :)

2008-03-08 @ 15:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0