Hoppet är det sista..?

Hello.
Nu har skolan börjat igen. jippi.. eller inte. Nej, seriöst jag känner verkligen inte för att gå tillbaka.
Gud, jag vill gå ut nu, resa runt i världen, chilla och ha kul. Inte sitta i skolan och sega. Men jag tänker inte hoppa av nu, inte med ett år kvar, det känns onödigt och det känns onödigt att gå linjen jag går överhuvud taget. Det kom jag fram till för nån dag sen. Det jag vill bli är polis. Inte nått annat, jag har alltid velat bli polis så varför valde jag media? Ingen aning, jag ahr ställt mej den frågan länge nu. men som sagt, jag går klart det här och kollar sedan runt om det finns nått bra altenativ..

"hoppet är det sista man har", så sa en gång någon människa, men vad gör man när hoppet försvinner? Vad gör man när det inte finns nått mer att tro på? När allt är borta? Det finns det inget svar på, man får stå och se på medans ens värld faller samman bit för bit..

men, jag har inget vettigt att skriva.. lala, ha det bra. /Jennie

Kommentarer
Postat av: Heidi

jag är inte kompis med dig mer om du blir polis,
jag hatar poliser. men jag fattar inte varför jag går media heller! -.-

2008-03-05 @ 20:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0