he could be that boy...

Hejsan.
Igår var en sånhär jobbig dag. =/
Och jag kan inte påstå att idag har vart bättre heller.  Men det är sånt man får ta.
Kunnde inte sova i natt. Satt vid datorn i 100 år istället jag fattar inte varför jag inte akjn sova.
Och skolan., seriöst jag pallar inte den nå mer nu, pallar inte nått överhuvud taget.
Jo, mina älskade kompisar som får mej att tänka på annat, guldvärt.
England till påsk är också bra, om jag nu åker om jag får tag på heidi. fått ledigt från jobbet och allt. :)
Och sen pallar jag jobbet, dom får en med att tänka på allt annat än det som är tungt.
Anna drog med mej igår, även om jag inte mådde bra, för att baka bullar hela kvällen/natten. Skönt som fan.
Guud jag tycker om henne, Anna. =)

Men idag då, sovit typ hela dagen kollat på Tv och pratat med Skoff. och tänkt, alles för mycket och lyssnat sönder wicked låten "i'm not that girl." men det är så jag känner just nu. blabla.
Skit samma. orkar inte skriva mer nu.

Så hare bra /Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0