After Ski?

Hej.
Vart och jobbat idag, hoppades på att jag skulle få jobba after ski'n men nej da. Det var lite synd..
Så jag drog hem istället när mamam hämtade brosan. Så nu sitter jag här och segar, ska väll försöka hitta på något senare idag. Kanske forsätta kolla på Beck, om nu nån vill kolla på den, men alla verkar ju vara upptagna med massa annat så jag kollar nog själv. ^^

Blabla, åker till england 27, missar förmodligen företagsfesten om jag ine åker dit på kvällen då vi kommer hem. Vi får se, det beror på hur sent allt blir. Men jag vill dit iaf. men ofta jag tänker dissa england för en kväll. Haha, men jaa. Hoppas på att vi träfa englandspojkarna igen ^^ Vore lite kul =) haha, men engelsmän är lite dissiga dom. xD
Men det väll sånt man får ta.
Men nu får ni ha det så bra för jag ska ut en sväng. / Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0