Kärlek?

Är det verkligen meningen att man sak hata kärlek?
Jag har alltid trott att kärlek är något fint något som man bär med sig hela livet.
Men vad jag har haft fel. Kärlek sårar människor lurar människor till att göra saker dom inte skulle göra egentligen. Kärlek, ett jävla påhitt. Hur många har inte blitt sårade? Hur många har inte tagit livet av sig för kärelken?
Kärlek gör ont och så ska det inte vara. Ingen gillar smärta..

Det är klart det finns olika kärlekar.
Kärlek till ett band, kärlek till en sport, ett djur. vad som helst. Sen kärlek till en annan männsika.
Fast det är nog inte kärlek som gör ont utan mer personen i man är "kär" i.
Och såklart Olyckligkärlek. Det är det som gör mest ont.

Nej jag har aldrig riktigt förstått mej på kärleksvärlden och kommer förmodligen inte att göra det på ett tag heller så nu tänker jag inte säga mer om detta ämne..

Ha det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0