V-Day.

I går var det alla hjärnas dag. En dag som jag själv tycker är överskattad, varför ska man visa sin kärlek på en viss dag? Går det inte lika bra att visa den på alla andra 364 dagar under året?
Det är mest en konversionell sak, köpa saker för mycket mer till den man älskar. Räcker det inte med att man säger 'Jag älskar dej' längre? Denna värld är på väg neråt.

Well, jag hoppas din dag var bättre än vad min var. Men ett stort tack till mina söta älsklingar som gjorde den bättre lite iaf. Nog för att det är tungt ändå. =/ Men man överlever =)

Btw, skönt att det är helg nu, sitter framför datorn i 8 timmar under veckorna, fattar inte att jag orkar sitta här nu.
Meen om 2 veckor åker vi till england, fan va skönt det ska bli =) Jag å sötheidi ^^ å så heidis pappa ^^

Mamma gav mej massa seriösa kärleks tips idag, lala =) Känndes bra, nån mer som har det? Då är det bara att höra av sig, öppen för nästan alla kärleks förslag.

Well, hare bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0