upp upp och iväg?

Okej, jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Allt har gått åt helvete sen början av Januari. Shit jag blir inte riktigt klok. Känns som om jag har glidit ifrån alla mina kära underbara kompisar, men vad ska man ta sig till när man inte riktigt vet vad som är fel eller vad man ska säga eller framför allt göra.
Jag vill inte sitta och gnälla över mig själv till andra när jag vet att det finns dom som har det värre så jävla mycket värre. Jag lyssnar hellre på dom dom och ler och säger att allt är bra.
Så många gånger som jag har försökt men aldrig lyckats så många gånger jag velat babbla av mej men nån annan haft det värre och jag då skitit i mej själv och lyssnat på någon annan.
Fick sms från Carro idag som blev starten på allt det här, hon sa att jag skyllde på massa annat för att inte inse hur det ligger till, och vem vet det kanske är så det är. så jag försvara mig för jag vill inte vara hon som sitter och gnäller.
Men jag vet att om jag låser in mig själv såhär så kommer jag snart förlora dom jag älskar mest på hela jorden.
Och vad ska jag ta mig till när min possetivaboll försvinner ut ur mitt liv? Bort långt bort? Jag vill inte tänka på det men det går inte en dag utan att jag gör det, det finns hela tiden något som påminner om honom.
Nej nu ska jag sluta, lägga allt bakom mig titta framåt och le mot världen, för ett leende smittar eller hur var det?

Ha det bra  /Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0