Rubrik?

Lala, Idag. Hmm idag, vafan nu glömde jag vad jag skulle skriva. haha xD
Men iaf idag så har det vart en sånhär seg dag, mest pluggat till körkoret så jag kan göra det där provet sanrt =D
Jag har ingen som helst aning om hur det kommer gå men vi hoppas på att det går iaf  :)
Igår fick föresten veta att han flyttar, eller ja, det är nästan klart får han det jobb så är det hejdå. ='(
sorligt värre, menvad kan jag göra åt saken? Ingeting. Inte ens mamma tror att jag skulle kunna göra nått. Haha, känns bra tt hon tror på mig xD Men jaja.. Som sagt jag förstår mig inte riktigt på kärlek så är det bara. Det va inte riktigt som i alla berättelser inte ett dugg, lite synd skulle faktist vilja leva så.
Aja..

Hörde ett sjukt bra citat igår, fast jag brukar höra väldigt många bra citat men det här va aif väldigt bra.
"Om du väntade på rätt tillfälle... så missade du det precis." - Johnny depp i Piarets.
Det är lite så jag känner just nu att jag missat det rätta tillfället att göra något skulle gjort något för ett halvår sen.
 
Sverige förlorade förövrigt idag >< mot ryssland -.- jag tycker faktist itne att matchen va så dåligt spelad men tydligen itne så bra att dem vann. Dom har aldrig haft sån här lång förlust svit på 10 år tror jag, 5 matcher på rad utan vinns. mktmkt. ><

Nej, nu ska jag kolla på lite filmer som jag gjort varje kväll eftrsom jag inte kan sova av nån anleding, vent vad det blir för kul film, men fundera på Beck. ^^

Ha det /Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0