Lov

Hej.
Oh, nu är jag sjukt glad. Klarade av teoriprovet till körkoret igår. Sjukt skönt var det. Slipper jag tänka något mer på det nu är det bara uppköringen kvar. Hoppas på körkort till senast slutet på mars :D

Var på stan idag med Carro och Heidi. Hittade inte så mycket men fick ett impulls ryck att ta ett till hål i örat, så in bar det på en affär som gör det. Så var det gjort. Så nu har jag 6 st hål i öronen. Fan det är ganska mycket om man tänker etfer.

Prata lite med soz idag som är nere i FAlköping, dom hade storm där. 6 ranar var ner blåsta och ingen ström. Och dom stod yte i stellet med blöta hästar och omockade boxar. Garvade lite för mig själv för jag kunnde tänka mig hur det såg ut. Haha. Okej, elakt värre. Sry =P

Nu ska jag snart dra upp till Heidi å Carro igen. Men först måste jag ut och sprinag lite. Lala ^^
Så ha det bra.

/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0