Knas

Hej sverige. öh, Okej det där var kanske att ta i.
Jobb hela helgen, abra massa jobbjobbjobb. 12 timmar på lördag med elli å Tysken
Sen 6 timmar idag på Malin.
Trodde seriöst att jag skulle gå hem i Lördags släppa allt och dra sjukt mycket å folk som gnällde, men vad ska man göra? Vi kan inte jobba fortade på en yta som inte är större än ett par cheep monday byxor.

Träffade världens sötaste Irländare, Dave. Sjukt snäll glad och allt. Visade sig vara en av lärana till småbrudarna. Haha, och jag som trodde han va lika gammal som dem. Kännde mig lite idiotförklarad där.

Imån blir det APU igen, dator 8 timmar. Det är inget jobb för mig har jag kommit fram till, det är sjukt trsit och man får sjukt ont överallt. Nej jag slutar väll som mamma, dagisfröken. Haha.

Well, nu ska jag dra å kolla om det går nån bra film eller program och bara chilla. =)

Ha det bra / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0