Kalla fötter och röd näsa

Fan nu var det ett tag sen jag skrev, fanmåste bli bättre på't. :)
Lala, har nu börjar min APU på riktigt , kan inte påstå att det är kul direkt, sitter mest och spelar passian och går igenom register. Kul? Hrmm nää =/

Va och kollade på bandy igår och fyfan va kasst dom spelar, man blir helt jävla mörkrädd fan va det är kasst. Man vill lixom bara vara med själv, fast då har vi juh en hake, jag kan inte spela haha. Skulle se jävligt kul ut o jag var med haha, ser det framför mig xP haha
Men idag är det bandy igen =) Få se om jag åker emd var hemma idag med migrän =/ Fan jag verkligen hatar migrän. Det är fruktansvärt.
Det är som att vakna upp med världens bakfylla, må illa och ha huvudvärd, fast 3 ggr värre. Och man höre precis allt som låter. Aja. skit i migränen nu.

Jag kom fram till igår att om det inte blir nått bra idag med kärleken så skiter jag totalt i det.
Jag känner att nått måste göras snart, vilket mina kära kompisar har sagt länge nu.
Men det måste verkligen hända nått. Men jag blir itne riktigt klolk på't.
Nån som har nån ide om vad jag ska göra?
Okej, jag har fått hundra tips menjag gillar inte riktig nått av det.

På tal om kärllek, i mån är det allahjärtans dag. Jag tycker inte om den dagen.
Jag tycker att även den, precis som julen, uppmärksammar alla som är ensama, det är sorligt.
Jag är sjukt glad att jag iaf har alla mina underbar vänner och min familj.
Men dom som inte har det då? Dom går runt på stan ser alla hjärtan i skyltfönstren och sen då? Dom har ju ingen att ge sakerna till.
Och jag tror att det även bara är något som förstoras upp av affärena för att dom ska tjärna pengar.
Tänk alla florister och pressentbutiker som känar hur mycket som helst.

OKej, nog skrivet om det här, nuska jag plugga lite mer till mitt körkort. ^^

ha det bra / Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0