England =)

Heyhop
Nu är jag tillbaka i sverige. Vilket jag inte direkt tycker är kul.
vill tillbaka till England och folket där. Dessa underbar Engelsmän ^^
Fyfan hade det asså sjukt kul. tror inte jag har haft såhär kul på länge. Men som alltid så höll den inte i sig så jävla länge.
Men vi kanske ska ta allt från början.

Åkte från sverige vid 10´tiden på Måndagen och landade i England 11,30.
Gjorde inte mycket då, letade reda på hotellet och gick ut och kollade runt där vi bodde. var ganska fint runt där. =)
Gick sedan hem till hotellet där jag och Heidi åkte hiss massa gånger och sen drack cola i massorr och spring runt och kollade på hotellet.
Tisdagen, kollade vi först på London bridge. Sen åkte vi till King's cross och tog tåget till Welwyn. Satt där i 100 år och väntade på att konserten skulle börja som vi skulle på. Haha, ganska händelse rik kväll. orkar inte skriva allt så vi kortar ner det. Jag och Heidi satt först utanför själva stället och segade. Massa jävla engelsmän stod och glodde vilket jag störde mig som fan på så jga satt och jag svor på dem. Men dom fattade nada. Vilket kanske var tur med. xD Sen gick vi tillslut in och stod och väntade då kommer det fram 2 stycken geeks och säger "we'er in the band." jag bha Och? eller ja, jag sa väll inte så direkt men jag kännde så. MEn det visade sig att dom var med i det bandet Heidi var där för att se. Ganska sjukt igentligen. Så vi sanckade med dom, dom blev helt chockade när vi sa att vi var från sveirge. Dom trodde inte på oss till en början, men sne gjorde dom det. Haha, dom spelade en låt speciellt för oss. Umbrella. Haha. xD geeks xD pratade med dom lite mer sen efter å. Fick en tröja av dem ^^ och Massamassamassa brittkramar. Å gud vad man sakar dem. Sen bar det av hem vid halv 11 på kvällen.
Onsdagen, började med att vi kollade på bigben och turistade oss lite. kollade in London eye med. sen gick vi bort till dit vi skulle å s epå musikalen. Wicked =) helt sjukt underbart bra var den. Sen gick vi förbi slottet och vidare mot picarilly. sen förbi china town och tillslut hem igen =)
Torsdagen, blev det inte mycket åkte till flygplatsen ganska snabbt och satt där i 100 år och segade. Sen hem till mupp sverige =(

Faan vad jag inte gillar sverige. Jävla problem land. Anledningen till att det är så är att han flyttar snart =( fått jobb 100 mil härifårn och jag kännde att jag inte pallade det nu nnär jag redan saknade boy'sen i England. Sen har han nån ny brud. KUL. eller inte. Faan vad jag inte pallade det. =(
Såå nu flyr jag till england igen om en månadd ungefär. Japp, en månad. Pallar inte det här. Man får visst inte vara lycklig mer än 10 minuter...

Ha det /Jennie.

Kommentarer
Postat av: Heidi

aww, jennie, fatta hur mkt jag saknar det & dig!
kul att jag fick reda på att du har blogg, idag! xD

2008-03-05 @ 20:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0