Daisy.

hejsan.
Okej, börjar med dagen idag. Va in till skolan en sabbis. Drog sedan i väg och pluggade till körkoretet, fan det börjar närma sig nu. Börjar bli lite nervös, men det hör väll till  =)
Träffade Soz och josefin på Stan sen. Gick och mötte upp acke och växlade pengar. Närmar sig engladn nu   =)
Gick och hämtade världessöatse Carro vid tåget. wei ^^ Äntligen är hon här. så jävla skönt.   =)
Gicko bort till falu fri satt där i 2 år med sabbe och väntade på dudesen dom skulle snacka med nån gubbe där. lala.
 
Men okej, skulle igentligeen skriva om nått "vettigt" idag hade jag tänkt. xD
Kom inte på nått bra så jag frågade Soz, haha, hon är inte så smart hon heller. xD
Hon sa att jag skulle skriva om daisy, för er som inte vet är det men hund., så okej. daisy.

Haha. Daisy, en rottweiler/schäfer korsning på 9 månader. ett jävla enegri paket. Jag tror fan att hunden äter energi. haha. Fan vad jag svär över henne, men hon är lite jobbig alltid springa framoch tillbaka när man kommer hem. fan hon håkller juh på att göra så man druttarpå ändan. Mupphund. Men hon lyssnar trotts allt väldigt bra på en när man säger till henne och hon är väldigt mysig när hon är lung. Men fan att hon alltid ska vara i sängen och det är itne jag som har lärt henne det. Men jag har mina misstankar om vem det kan vara.
Aja, när vi skulle hämta hem henne bar det av till stockholm och tyresö. Fint hus och allt. Hundan hade till och med ett eget hus där. Haha. xD
gud va hon va liten,och söt trodde jag skulle äta upp henne. Uppfödaren sa att hon kunnde gnälla lite på vägen hem, men hon va så lugn så jag trodde inte riktigt på det.
Men skratta bäst som skrattar sist, jag tror vi hade hunnit 10 meter sen börjades det å hon pep. vafna på väg och säga till pappa att vända. men det gick bra. så nu har vi henne här. knäppa daisy.
Men hon påminner lite om hur jag va för sådär 3 år. envis, vet vad som är rätt och fel men skiter i det totalteller ja, till viss del iaf. haha. Men även det är på väg att bli bättre. Haha.

Men okej. Har inget mer att skriva om henne, eller jagh orkar inte xD ska skriva nått mer viktigt senare men nu ska jag plugga vidare. =)

Ha det bra /J.

Kommentarer
Postat av: Carrow

YEEES, i had missed you so much back then.
and now, my life sucks again so i miss you aaaaaaagain!
fuck, i wanna go to england with you know. can't we go there? forever, never look back?
ily

2008-03-03 @ 09:43:40
Postat av: Jennie

Jag saknar dej med som fan =(
Jaa, aldrig mer sverige. bara leva livet. fan carro, det vore nått

2008-03-04 @ 22:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0