You're a hurricane full of lies

Hej.
2 December, 22 dagar kvar till Jul och jag har inte skaffat en enda julklapp än.
FANDETSUGER! Men de tär sjukt svårt att fixa nått när folk inte ens vet vad dom vill ha.
Men jag vet knappt själv vad jag vill ha så jag ska väll inte säga allt för mycket. haha.

Idag när jag vaknade och skulle upp till skolan vart jag glad när jag kollade ut, det snöade. MASSOR. Skit bta och allt. Men när jag kom ut sen så var det snöblandat. Vet inte om det är nått annat nu men det ser ut och vara regn i :(
Det är tråkigt.

Tänkte förensen att jag skulle skrivit en julsaga, ahha men min fantasi och allt. Men jag kom inte på nått. INte än iaf. Och skulle jag göra det så får jag välls kriva in det sen. Även om det är en dag försent.

Mamma sa igår att innan jag kom hem så skulle hon skynda sig och sätt aupp alla ljusstakar i huset och tända allt för hon vet hur mycket jag älskar det, men då hade min ljusstake slutat funger. Det var lite surt. Annars var det asgulligt tycker jag. :)
Även mammor har sina stunder.

Tänkte att jag skulle pluggat nu när jag kom hem men jag får inte tag på sakerna så jag kan ite plugga. Eller jo rättkunskap men jag är inte så sugen på det just nu.

Nej nu ska jag nog kolla på Love Actually eller Narnia eller prata med Caro. :)
NU ringer hon. haha
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0