Your lies are all apart of your intellect

Hejsan.
Första december idag. Sjukt. och knappt nån snö. :( jag blir fan deprimerad av det.
Jag vill till England igen. Till allt kul med kul folk, Heidi Carro och Anna. Det var så jävla kuligt.
Förhoppningvis blir det till att åka i vår igen med dessa pinglor.
Jag längtar och jag vill att DVDN från konserten ska komma nu. ^^

Jag började skriva nyss om allt kul som hände men jag ångrade mig lite.
Haha för det skulle kännas så töntigt och bha ' Så hände det och det' blabla
orkade inte med det. haha.

Men iaf kan säga att vi stod längst fram när dom var på lilla scenen och spelade och jag tänkte mkt på Harry's Skor(?!) ^0) as konstigt. xD Och Dougies asheta rumpa. haha
Kna kanske lägga in nån bild sen.

Men nu tänker jag snat kolal på Narina och jag Saknar töntarna Vivi Anna& Zandra i Skolan.
Men dom träffar jag nog imån :)

Och jag saknar alla söta folk som jag jobbar med men jag ska nog jobba snart annars är det p-fest på lördag och det ser jag verkligen framemot :D SKIT KUL ^^

Hare bra ^^ Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0