When you start talking I start walking

Hejsan
Min dag idag började så lagomt bra. Började med att vivi ringde och frågade vart jag var förvirrat kollade jag på klockan och insåg at tjg hade försovigt mig. Upp och stressa på Vivi ringer igen och säger att jag inte behöver för att de var själv arbete, jag sätter mig ner och får såklart migrän. Men då tänkte jag att om jag stopar i mig ett piller så blir det bättre och om jag äter en macka men jag tror allt kom upp fortare än det gjorde ner. Så det blev att vara hemma.
Jag bestämde mig för att jag kanske ska gå och få akupunktur.
Men då ville dom ite ha ne nålrädd(?) nähä tänkte jag och surade ihop. Då får jag väll må piss varje gång jag får det då.

Imån blir det jobb på Arenan Peter jöback, YES! Gud vad jag längtar fan vad jag gillar honom. Inte.
Jag vet inte men han Carola och Lena Ph. Det är några jag inte gillar. Jävla tur att man slapp Lena och Orup. haha

Och jag kom på idag när jag kollade på bilderna från England, Dougie har en jävla snygg rumpa i dom byxorna han hade. haha fast det såg jag då med men jag tänkte inte på det så mycket men jävlar nu. haha.
Söt pojkar. Tror att jag drömde om Harry föresten vet inte vad men nått var det iaf. ahha
Inte som min dröm förut när Carro va hans morsa, helt sjuk. Fatta vilken chock jag fick då.
Carro som svärmor, Nejtack :P haha

Och massor med snö är det än, så jävla mysigt funderar på att åka till Morfar och åka lite skoter snart. Så jävla mysigt.
Kommer ihåg en gång när mamma hade lånat den och en kälke till och vi skulle ut och åka hon Erik och jag, och svetsingen gick sönder så hela släden välte och vi åkte videare och mamma märkte inget fast jag och Erik skrek.
Så nejtack till släde i fortsättningen.
Problemet med snö är att min bil fryser, förar dörren ahde fryst igen idag och när jag väl fick upp den gick den inte att stänga. Så jävla jobbigt. Men efter att bilden vart igång i säkert 20 minuter så då gick det. Gamla bilar har sin charm.

Nej nu ska jag nog göra nått vettigare.
Harä som dom säger i bjurs
Puss


Kommentarer
Postat av: carrow

du önskar du hade mig som svärmor ^^,

I'd be the shit. although, in order to be that I'd have to marry Harry's dad :o usch & fy

2008-12-06 @ 01:20:57
URL: http://thecarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0