the story is not over

Hejsan
Idag bar det av till Kupolen till att börja med. Träffade på Vivi Och Madde där.
Dom ville gärna t tjag skulle köpa en kläning jag prövade men jag som vanligt har beslutsångest så det blev inte av.
Funderar på att dra med Heidi dit i mån och kolla igen.
Eftersom jag var gansak stressad, skulle börja jobba vid 4, så blev det bara en snabbis.

Sen bar det som sagt av till jobbet massor med jullåtar, Peter jöback, snö och flyttade glasglober. haha
Gillar inte Peter jöback, men fick lov att ringa Evve och hon garavade när hon fik höra honom sjunga, hon frågade vadfan jag gjorde vid hennes framtida man. Vet inte om det skulle funka tro rinteatt honv et att han är lagd åt andra hållet...
Men aif så gick det bra och jobba lite seg i kroppen bara, och kallt var det med. Men det berodde nog mer på att jag var sjuk för dom adnra gick runt och tyckte det var varmt.
Det tyckte jag med till slut då var det skönt i köket.

Idag hittade jag fel på allt och alla, as många söta killar som jag vet att jag tkr igentligen men som inte alls ser ut som jag vill ha dom, och jag vet att några av dom är trevliga men det sitter en spärr. Så är det alltid och jag vet inte vad jag ska göra.
Jag skulle behöva träffa lite personer från den gamla goda tiden och avsluta det hela skulel säkert bli lättare att gå vidare då.

Jag ahr vart på konstigt humör hela dagen först glad och jätte pepp på allt osv.
Och sen helt plötsligt slår allt om jag blir sur och depp på allt i stället.
Bajsa på december humör..

Och jag saknar Alla mina underbara vänner.
Jag skulle vilja ta en dag och göra massa saker med var och en av er vilket skulle bli väldigt svårt då några bor i Värmland och andra i Sthlm. Jag hatar alla milen i mellan.

Nej nu ska jag nog försöka sova lite.
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Vivi

Det va skoj igår! ^^

Men du skulle köpt klänningen! Den passade dej men men ditt val ;)

2008-12-06 @ 14:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0