Skolan

hejsan.
Nu sitter jag i skolan och gissa vilken lektion. Religon.
Jag tror fan att jag alltid bloggar när vi har Religon. Det är nog för att jag tycker att det är lite tråkigt och
måste plugga till ett prov men jag orkar inte.
Jag orkade aldrig kolla klart på NArina igår. haha, det blev sex and the city hos Lotta istället. Mys. :)
Jag tycker om att vara där, bara chilla lixom. :)

Fan vad det snöade när jag skulle åka hem och det var halt och jag trodde att jag skulle köra av vägen.
Men som tur är och eftersom jag är så jävla bra på att köra så gjorde jag inte det.

haha jag har tråkigt och vill sluta snart men det är nog en timme kvar innan jag slutar denna lektion.
Sen när det är rast ska jag vivi och Zandra kolla skor. haha, bra information va :D

Jag Saknar Carro,Heidi&Anna. Jag vill till england med brudarna. Heidi tänker jag nog hälsa på nån dag fast nu är hon sjuk :(
Det suger. Jag är me dpå väg å bli sjuk och nu orkar jag inte skriva mera. haha

Pusshej

Kommentarer
Postat av: A n n i s P a n n i s

MISS YOU TO



om det nu är mig du menar :D <33

2008-12-03 @ 15:48:04
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: heidi

hälsa på mig ändå hahaha. nejmen jag ska ju till school imorgon ^^ när slutar du då? ;>

2008-12-03 @ 18:14:29
Postat av: carrow

jag saknar dig, anna & heidi också! & våran bästaste, mysigaste resa. soon again baby<3 jag & heidi har planer för jullovet. woah

2008-12-04 @ 10:12:47
URL: http://thecarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0