Santa Claus Is Coming To Town

Hej.
Snart är det jul. Med mys med familjen och släkten. Massa ljus, kalle anka och Julklappar.
haha. :) Det är mysigt tycker jag.
Jag gillar stämingen jag gillar att alla är glada och när man tittar ut så ligger snön alles vit och man vill bara
att det ska vara så förevigt.
JAG ÄLSKAR DET!

Men nu har jag gått och blivit förkyld till råga på allt och så ska jag åka till Mora i mån med Anna. Leta dom sista klapparna. Jag gillar att hon tar med mig på sånna saker för ibland, även om det är mysigt och så nu, så tänker jag lite för mycket på gammalt skit och nuförtiden även på nytt skit.
Fattar ni vad bra det skulle vara om allt gick som en själv vill. haha. :)

Jag blev lite ledsen här om dagen när ajg skulle baka så fattade jag inte riktigt hur man skulle göra.
Och jag kunde itne ringa till mamma och fråga så jag tänkte Ja, jag ringer till mormor.
Men det går ju bra..
Så det gjorde lite ont att abra tänka den tanken att det inte går och hela tiden när ajg måste tänka vad folk ska ha så tänker jag "vad ska jag ge till Mormor?"
Ja det är väll kanske inte allt för lätt att hitta nått som går att använda.. :(

Och på tal om sånna saker så jag tror jag såg ett spöke från förr idag. HAHAHA
asfult ju. men jag tror det. Jag fick jätte ont i magen och höll på och dö.
Och jag bara såg hur allt från förr revs upp så idag suger lite nu.
Och det där lät ptaetiskt men nu tänker jag vara det.
Får Carro vara det får jag med. haha.
Och jag tänkte att det är såhär nu så under hur det går sen.. BLÄ.
Jag vet inte om jag gillar min ide längre och jag vet inte om jag är beredd på allt skit som kan komma upp igen.
Fan vad depp allt blev.

Men nu tänker jag bli possetiv och tänka på LillaJulafton med Heidi,Soz och Sabbe. Som det alltid brukar vara med
masssa fula saker vi gör och inte gör och har tråkigt men tråkigt ihop. HAHA uppmuntrande. Men det är nog inte så tråkigt för isåfall hade vi inte haft det varje år. :)

Nej fan nu ska jag nog kolla på nån film och dricka te
Puss

Kommentarer
Postat av: carrow

JAG ÄR INTE PATETISK!!!

& köp nått till din mormor :) gör det ändå även om hon inte kan använda det. Eller köp en ros?

jag kan följa med dig ifall du vill,

2008-12-19 @ 21:31:24
URL: http://thecarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0