nyår snart igen :)

Hejsan. Förlåt för den jätte dåliga uppdateringen.
Men nu har det var lite mycket med jobb och träffa folk hit och dit så jahg hinner knappt sätta mig vid datorn.
Men jag måste erkänna att det har varit lite skönt att slippa det. haha.

Men iaf snart är det nyår. Vet inte riktigt vad som händer då mer än att det blir lite bandy först
sen hem så kommer det lite folk hit. Sen träffa lite folk men ingen aning om vart eller vilka.
Tyvärr blev det inget Mora som jag hade hoppats på.
Men vi hittar nog på nått annat skulle jag tro.

Idag åkte jag och Mamma in till Falun och skulle gå lite på stan och kolla rean.
Och jävla tur att vi var där så pass tidigt för senare på dagen pratade jag med Lotta och hon sa att det var 10 meters köer på nästan varenda affär. Och det hae jga nog inte klarat av.

Imån blir det Jobb igen. Lite segt men just nu behöver jag pengar.
Och imån kommer även Carro och sen komemr nog Evve. Ja har inte pratat emd henne måste göra det men jag tror då att hon skulle komma. Mys blir det. :)

och nu tänker jag göra en såhär liten 2008 lista ^^


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Va på krogen tog körkort körde bil ensam, men det är ju logiskt ^^

 2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha nej inte en chans.

3. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur va.

4. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Japp..

5. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 26,27,28,29,30 november ^^ Sen säkert nått mer. Typ Februari nån gång. :O

6. Vad var din största framgång 2008? Ingen aning fan :O

7. Största misstaget? Vart ska vi börja? Nej men gjorde massa misstag både stora och små.

8. Har du varit sjuk eller skadat dig? Yes. Massa förkyld ><

9. Bästa köpet? Kommer inte ihåg, resorna till England kanske :)

10. Vad spenderade du mest pengar på? BENSIN!! och saker som skulle fixas på bilen >< och resor.

11. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja säkert. :) kmr inte på nått nu (A)

12. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
lies - mcfly
hot n cold - katy perry
hero - Enrique Iglesias 
och massa andra bajslåtar

13. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag vet inte. Jag har nog säkert vart mer ledsen i början av året men det blev bättre ett tag. Men sen går allt i vågor så det är nog både och. :)

14. Vad önskar du att du gjort mer? Motionerat..

15. Vad önskar du att du gjort mindre? Fegat.

 16. Hur tillbringade du julen? Hemma med familj osh släckt.

17. Blev du kär i år? Bara mera...

18. Hur många one night stands? haha

19. Favoritprogram på TV? Greys, one three hill

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej inte vad jag kommer på nu.

21. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning :O

22. Något du önskade dig och fick? Jepp

23. Något du önskade dig men inte fick? Japp. BMW ><

24. Årets bästa film? NARNIA prins caspian SÅ KLART :D

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Deppa..

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Massa saker..

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? haha Ingen aning. xD

28. Vad fick dig att må bra? Alla söta kompisar och jobbet.

29. Vilken kändis var du mest sugen på? haha Harry och prins caspian. :D

30. Årets Bästa konsert? MCFLY!

31. Vilka länder besökte du? Storbritannien och Tallin

32. Vem saknade du? Mormor<3

33. De bästa nya människorna du träffade? Anna :D


Hoppas ni får ett bra nyår. Puss :)

Kommentarer
Postat av: heidi

HAHAH TALLINN ÄR JU INTE ETT LAND PUCKO :D nu känner jag mig duktig som inte är som alla andra och gör THE LIST. fast jag kanske borde? hm

2008-12-29 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0