It's all under control

hejsan.
sorry för den dåliga uppdateringen. Men jag har haft lite att göra dessa dagar.
Plugg och träffat massa olika folk. :)
Mys att träfra Emelie här omdagen. haha. Massa kul att prata om.

På söndagen blev det laserdoom eller vad det heter, men grannarna, morbror och kusinerna.
Det var riktigt kul. Lite svettitgt och varmt bara. Blev skjuten av dom i sitt eget lag. haha.
Men det var riktgit kul, men tyvärr förlorade det laget jag var med i. Men jag kom iaf 3 med flest träffar. :D
haha.

Igår drog jag och Lotta till IKEA och Valbo. Letade julklappar och jag hittade faktsit dom flesta. Det är så klart några kvar ich några som ska kompliteras men annars så är det helt klart. :)
Ska väll dra ner på stan nån dag eller in till Borlänge.

Och jag har dragit på mig världens förkylning. Det är fan inte kul. Vaknade flera gånger i natt av att jag inte kunde andas.
Jävla skit. Så nu får vi se när jag orkar ta mig ut. Har världens huvudvärk med. Skitförkyling.
Men jag tänkte jag skulle försöka åka in till skolan imån för då ska jag och Zandra julpyssla. haha. x)

Jag hade tänkt att jag skulle baka idag med.
Men jag tror nog att jag hoppar över det. =/

Nje hörreni nu ska jag nog gå och bubbla med massa skum och champagne var jag på väg och säga. xD
Nej men utan Champagne. Så ha det bra.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: carrow

&&&& på tal om julklappar, what do you want?

2008-12-16 @ 18:04:53
URL: http://thecarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0