i Should know that you not good for me

Hejsan.
Idag var jag till skolan en sväng inte alls länge en kvart kanske.
Sen bar det iväg och hjälpa Anna på en Begraving.
Det var mys. Hon ska försten ha en till bebis. SÅ JÄVLA GULLIGT.
Och askul. :) Jag tror det blir en tjej. Men det ska bli kul att se.

Just nu bordejag typ plugga lite men jag är jätte trött och tänkte nog sova snart. Sjukt.
Men imån måste jag jobba. Obligastorisk närvaro.Lite segt det är ju
trotts allt LIF-AIK. Alla verkar se framemot det. Men jag skulle nog viljav ara ledig faktist.
Är typ en av dom få gångerna jag känst så.
Jag undar vad det kan bero på....

Och jag vill ha sommar nu, Skrpade rutorna på bilen idag.
Trodde jag skulle förfrysa fingrana och så blir man bara kall
och blöt om fötterna. För det är massa snö.
Men ändå gillar jag det. Det så så fint speciellt nu runt jul med allt.
Och snart är det nyår. Fanv ad jag längtar.
Och jag hoppas allt blir som jag tänkt nu.
Men förmodligen inte så jag kommer bli så jävla besviken och sur
och inte vilja ha nyår igen. haha. Possetivt tänkade var det här.

Nej nu tänker jag nog kolla på lite tv och sen sova.
Ha det bra.
Btw så saknar jag Vivis i skolan. :(<33

Kommentarer
Postat av: A n n i s P a n n i s

jag saknar oxå henne :( <3

2008-12-11 @ 21:36:07
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: carrow

vadå vad händer på nyår? :o

du skulle ju säga till om nått kom upp right? så jag kan va med dig och festa? remember? :D jag tänker tjata om det när du ringer snart ^^ när du är på väg till jobbet. för damn you om du inte drar med mig på nån kul ferre

puss i alla fall ^^ <3

2008-12-12 @ 12:44:56
URL: http://thecarrow.blogg.se/
Postat av: Vivi

Men blä jag saknar dej också! :( <3

2008-12-12 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0