I keep dreaming you'll be with me

Hejsan.
Kom nyss hem från skolan. Det är segt kah känner inte alls för att gå dit längre.
Det är tungt varenda morgon och kväll när man veta tt snart är det dags igen.
Och för att klara av det måste man hitta dom små ljusa sakerna och just nu är det alla underbara
vänner jag har där.
Men snart är det iallafall lov. Och jag har satt at tjag skaklara mig till Jul utan för mycket frånvaro, den som lever får se hur det går med det.

Vi räknade idag på hur långt det var till studenten och det är ungefär 102 dagar. haha, sen försvinner det så klart några dagar om man blir ledig eller så. Men det är sjuk det är inte alls långt kvar. Måste börja kolla på en klänningen som man kan ha då. Och efter jul börjar jag och träna ordentligt säkert på frsiks med Lotta.

Tänkte alles nyss på hur tidigt det blir mörkt nu klockan är inte ens 16 och det är alles svart ute. Men det är lite utav charmen med vintern mörkt och mysigt och nån söt pojk att koll apå film med. Och det sista kommer nog aldrig hända.

Idag snöade det i massor föröskte skotta lite ute men det var så jävla tungt att jag fick ont i ryggen och la ner det projektet tänkte kolla klart på Snyggcaspian istället. haha. Vivi hålle rpå att bli knäpp på mig tror jag bara caspian ochHarry (A) Förlåt. haha

kom alles nyss att tänka på den gamla tiden om en månad är det 2 år sen allt började, sen jag dog var jag på väg att säga men jag mendade inte det. Men allt bajs började och jag kom på hur mycket jag saknar att vara töntig och fjolla runt ute å frysa tårna av sig.
Men förhoppningsvis så skaväll allt bli bättre och jag kommer nog aldrig riktigt sluta gilla honom. Han kommer alltid finnas i mitt bakuvu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0