i dont know

Snart är det jul. :O
Det är bara 15 dagar kvar. Det är inte alls mycket.
Och jag har inte hittat en enda julklapp än.
Nån som har nått förslag på vad man kan ge till en Lillebror i julklapp, det är
nog det svåraste. Asjobbigt.

Tror föresten att jag har ett nått fl blöder näsblod hela jävla tiden. Asjobbigt. Har ingen jävla aning om varför det man vara så heller, annars brukar det ju kunna vara för att man sovit för lite eller är förkyld och just nu är det inget sånt för mig.
Hade lite panik för om jag ksulle klara av att jobba men det gick hel okej som tur var.

Just nu har jag lite mkt att ta igen i skolan men jag pluggar så gott det går. Måste plugga text, svenska, hitora, rättskunskpa, mediaproduktion, filmkunskpa. blä. Jag orkar inte just nu.

och snart kommer Carro hit. :) Det blir mys. Men hon har lite fel, hon tror harry fyller den 30 dec men nejnej 23 skare vara töntunge. ^^

NU ska jag skriva novell til Svenskan ><
Pusshej

Kommentarer
Postat av: heidi

det är ju lätt att hålla kolla på harrys bday, dagen före julafton :D fast jag vet inte när danny fyller år. vet bara nångång i mars xD

2008-12-09 @ 16:47:38
Postat av: carrow

haha 12 mars nördheidi

& jag visste att harry fyllde dagen före någonting (dvs., före julafton eller nyår) & sen blandade jag nog ihop till med dougie's ^^

2008-12-09 @ 18:38:31
URL: http://thecarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0