God Jul

Okej jag vet att det är dagen efter men jag hade inte tid att skriva igår.
Så det blir dagenefter gdjul istället. :)

Hel mysig dag igår. Jag gillar julen även om det inte var det  bästa julkänslan jag någonsin haft.
Jag vet inte varför måste vara nått konstigt i år för jag vet många som inte hade nån jul känsla.
Men så kan det vara ibland.

här omdagen hade vi lill ajulafton jag heidid soz och Sabbe. Det va mys. Det är alltid mys. tror det var 5 året.
Och jag gilalr det att träffas snacka om alla gamla minenn vi har. Prata om vad som händer nu
för jag kan inte säga att det direkt är som det var då. Men jag är glad att vi iaf fortfarande kan ses och ha roligt. :)

Nej nu ska jag åka och kolla till lite djur som jag är djurvakt till.
Så ni får ha det så bra och jag hoppas att ni också hade det bra igår.
Puss

Kommentarer
Postat av: heidi

bäst vare

som alla andra årrrr :><3

2008-12-25 @ 14:58:23
Postat av: Vivi

GO JUL!



SAKNAREJ! <3333

2008-12-25 @ 18:50:27
URL: http://busvivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0