eveybody knows the end

hejsan.
Blev massa jobb igår. kom inte ifårn förens kl var nästan halv 1.
Lite segt sådär men det gick bra, tillslut. Efter lite smådryga gäster och folk som somnade.
Och skyllde på att dom hade problem med sömen. Okej, men drick inte då da. Orkade itne ta diskutionen så vakten tog den istället.
Och folk blev sura på mig så jag hade tur som hade vakterna där.
Men regler är regler jag kan inte ändra på dom.
Nej fan man sak inte haka upp sig på skit saker. haha

Snart ska jag åka och träffa Emlile :D MYYS. Länge sen vi sågs nu. Synd nog. men det ska bli trevlig iaf.

och jag vill ha nyår och jag vill åka på Hockey. Jag vill se riktgit hockey.
jag vill träffa massa kul folk som jag saknar, carro vivi, Evve skoff Annispannis å massa flera. :)

Och jag gillar inte kärlek. fast det har ajg typ aldrig gjort men nu är det ännu värre. Bajsa på den....

Puushej

Kommentarer
Postat av: A n n i s P a n n i s

Kommer nog in till skolan imorgon eller på tisdag, ska hämta min skoldator ;p kanske ses då <3

2008-12-14 @ 12:18:06
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0